.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر نوبخت به مازندران
محمد باقر نوبخت برای افتتاح چند طرح امروز وارد مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که صبح امروز پنجشنبه ۱۳ خردادماه برای افتتاح چندطرح وارد مازندران شده است در نخستین برنامه سفر خود پردیس واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر را بهره برداری کرد.

 

نوبخت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در سفر قبلی به مازندران در خصوص اختصاص ۵۴۵ میلیارد تومان برای اجرای ۲۳ طرح و پروژه تصمیم گیری شده بود، گفت: ۸۸۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها پرداخت شده است و ۸۵ میلیارد تومان دیگر نیز باید پرداخت شود.

 

معاون رئیس جمهور گفت: با توجه به ضرورت‌هایی که برای توسعه و تکمیل طرح‌ها در غرب استان و شهر‌های تنکابن و رامسر وجود داشت این سفر انجام شده است و  رفع موانع و تکمیل و تجهیز طرح‌ها از جمله اهداف این سفر است که نتایج آن پس از نشست‌ها جمع بندی و اطلاع رسانی می‌شود.

 

نوبخت در این سفر یکروزه ، دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران ملاصدرا رامسر را افتتاح و  از پروژه در حال تکمیل بیمارستان امام خمینی تنکابن بازدید و مسکن ۲۰۰۰ واحدی محرومین این شهرستان را نیز افتتاح خواهد کرد.

 

معاون رئیس جمهور در ادامه سفر  پس از بازدید کوتاه از رینگ شهری نشتارود و عباس آباد و ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری چالوس ، مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر را نیز افتتاح  می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.678 seconds.